![]() |
Implementing Key Account Management: Designing Customer-Centric Processes for Mutual GrowthWydawnictwo: Kogan Page Ltd Data wydania: 03/08/2018 ISBN: 9780749482756 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
220.50 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
Local Stability and Ultimate Boundedness in the Control of Robot ManipulatorsWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 08/11/2021 ISBN: 9783030859800 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
926.90 PLN
![]() Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
![]() |
Implementing Key Account ManagementWydawnictwo: Kogan Page Data wydania: 03/08/2018 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9780749482763 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
252.24 PLN
![]() Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
![]() |
Sales ManagementWydawnictwo: Bloomsbury UK Data wydania: 16/09/2017 Wydanie: Czwarte ISBN: 9781137355126 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
394.61 PLN
![]() Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
![]() |
The Boundary Flux Handbook: A Comprehensive Database of Critical and Threshold Flux Values for Membrane PractitionersWydawnictwo: Elsevier S & T Data wydania: 19/01/2015 ISBN: 9780128015995 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
520.77 PLN
![]() Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
![]() |
From Selling to Co-Creating: New trends, Practices and Tools to Upgrade Your Sales ForceWydawnictwo: Bis Publishers Data wydania: 2014 ISBN: 9789063693510 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
![]() |
EVOLUTION OF THINKING IN THE DISCIPLINE OF STRATEGIC MANAGEMENT: The Rise of Dynamic Capabilities and Knowledge-Based VisionWydawnictwo: Our Knowledge Publishing ISBN: 9786204429106 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
![]() |
THE SPANISH WINE INDUSTRY:: ITS ECONOMIC, SOCIAL, PATRIMONIAL AND ENVIRONMENTAL IMPORTANCEWydawnictwo: Our Knowledge Publishing ISBN: 9786204530826 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
![]() |
SOCIAL RESPONSIBILITY AND CORPORATE SUSTAINABILITY: Approaches, similarities and differencesWydawnictwo: Our Knowledge Publishing ISBN: 9786204832692 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
![]() |
Sales Management: Strategy, Process and PracticeWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9781137355102 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|